Αναγνώστες

Παρασκευή 6 Μαΐου 2016

ωμοφαγία ωμοφαγικό τυρί

Καλοί μου φίλοι, Γειά σας, είμαι ένας περιπλανόμενος ωμοφάγος, 35 ετών και αποφάσισα να φτιάξω αυτό το μπλογκ για να μπορέσω να σας δώσω πληροφορίες σχετικά με ένα νέο τρόπο ζωής που ανακάλυψα τα τελευταία δύο χρόνια, απο το καλοκαίρι του 2014 περίπου,  όταν για ένα θέμα που προέκυψε (όχι σοβαρό) γνωρισα την ωμοφαγία ή αλκαλικη διατροφή ή χορτοφαγικη ωμοφαγία ή όπως αλλιως λέγεται. Απο τον Αυγουστο λοιπόν του 2014 μέχρι και τον Μαρτιο του 2015 ακολούθησα την ωμοφαγία αυστηρά και πραγματικά βίωσα μια αναγέννηση που κανείς απο τους συγγενείς και φίλους δεν μπορούσε να καταλάβει. Η ωμή ακατέργαστη τροφή όπως τη δίνει η φύση και όπως τη μαγειρεύει ο ήλιος με φωτησαν και μου έδοσαν απίστευτη ενέργεια πνευματικη και συναισθηματική διαύγεια, τόσο που ούτε ο ίδιος δεν μπορούσα πολλές φορές να πιστέψω. Μετά μεταπήδησα στην χορτοφαγία με ελάχιστες παρασπονδίες σε γαλακτομοκικά και κρεατικά και απο τότε ασχολούμαι με τη χορτοφαγια και την ωμοφαγία   περισσότερο επισταμένα έχοντας ως στόχο να γίνω τελείως ωμοφάγος χωρίς παλλινδρομήσεις. Η αλήθεια είναι οτι τόσα χρόνια κρεατοφαγίας και μαλιστα τόσο εντατικής (υπήρξα υπέρβαρος) είναι πολύ δυσκολο να αλλάξει για μένα τουλάχιστον που είμαι λιχούδης. Τον τελευταίο καιρό κάνω ωμοφαγική διατροφή αυστηρά και για αυτο θελησα να ζήσω μαζί σας τις δικές μου εμπειρίες και να μπυ πείτε κα εσεις τις δικές σας. Έχω πολλές συνταγες και πειραματίζομαι συνέχεια σε αυτό το θέμα, συνταγες που κατα καιρούς θα δημοσιευω στο μλογκ μου όπως και διάφορα εναλακτικά που έχω ή συνεχίζω να βρίσκω στο δρόμο μου για την αναζήτηση της αληθειας. Προσδοκώ να κάνουμε καλή παρέα και να έχω συντομα νέα σας.
 Φιλικά Θέμης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου